Nyinflyttad...


Iallafall ett tag. Den här skräcködlan ska bo med mig, Isa, Bobo-Bengt-Bosse-Börje och Manfred (emil jobbar) i ett par dagar medan Linnéa är i Trysil och skidar halvt ihjäl sig. 

Det fina med Mizty är att man vet precis vart man har henne. Står det käk i köket hittar man henne här, utan undantag:
Dålig mobilbild.

Står det inte mat framme, så står/sitter/ligger hon vid råttorna. 

Isa ligger bredvid mig - trots att Mizty verkar ha fattat tycke för Isa sista tiden är hon inte helt säker på att man kan lita på tanten. 


Häromdagen klippte jag min första klöv, förresten. En Gun hade lite problem med att en klöv hade klyvt sig lite och hade lite ont - det är ordnat och Gun haltar inte mer! Får är verkligen käcka små djur. Enkla och snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Start
Lina
Isa