Det var värst.

Manfred, som just nu befinner sig i en låda i ett förråd. Konstiga djur.

Grymt väder ute! Typ 11 minus och hur klart som helst, lycka! Det bästa med fint väder är att man utan att vara överdrivet jobbig kan tala om massor av gånger på bred värmländska hur VACKERT det är.

Varit ute på promenad samt gått sista matronden för dagen; bunkrat upp med massa hö och annat gott till utekaninerna, petat in en tinad mus till Banan-Berit (stackars Manfred dvalar så han fick visst inget käk), gett Jonas lite banangodis och en morot, fyllt på Isas skål och vänligt bett henne att käka hennes egen mat i stället för att äta upp kaninmaten (framförallt blir jag lite matt när hon stjäl Jonas morot rätt ur truten på honom för att sedan bara strimla den i hela soffan). 

Har dessutom varit och shoppat ett sådant där "jagärsjuk-kit" innehållande typ nässpray, nytt lypsyl och annat man kan behöva. Emil lyckades visst smitta mig precis innan han åkte till jobbet. Bajshuvud.

Kommentarer
Postat av: Pia

Shit!! Har du en orm!? Scary!

2012-02-03 @ 00:50:43
URL: http://Pajad.wordpress.com
Postat av: Jenny & Kex

sv; tack för tipsen! :))

2012-02-03 @ 09:20:25
URL: http://posiitiv.blogg.se/
Postat av: Lina

Njae. Sambon har två ormar! Jag bara matar dom när han jobbar, annars pillar jag inte direkt med dom. Är lite rädd för den ena, den är rätt grinig. Den gröna är dock snäll, dock baktandsgiftig så jag hade ju inte velat ha honom i sängen eller så liksom.

2012-02-03 @ 09:49:36
Postat av: Pia

Fy, vad läskigt! Jag tycker att ormar är bra sliskiga. Är du inte rädd att dom skall rymma och typ komma ålandes när du minst anar det? :P

2012-02-03 @ 18:26:45
URL: http://pajad.wordpress.com
Postat av: Lina

Haha, i början var jag det, men inte nu längre. Den ena rymde en gång när jag var ensam hemma, DET var läskigt! Men annars stör inte just ormar mig så mycket. Regeln här hemma säger; Ha så många jävla ormar du vill så länge dom inte kan skada Isa. Däremot är det TOTALförbjudet med djur som har många och små ben. Typ spindlar, syrsor och annat gojs. Ormar är det minst obehagliga alternativet när man lever med en reptilgalen sambo! :)

2012-02-03 @ 21:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Start
Lina
Isa