Säääänoooorungeee.

Karin har tagit bilden på en flygande Isa.

Trots att huvudet är fullt av snor och halsen känns som om jag festat loss på minttu har vi haft en härlig promenad i värsta fina vädret, tänk om det alltid kunde vara riktig vinter! :) Jag njuter, Isa njuter, fåren bara solar sig hela dagarna. 

Nu har både jag och Isa kollapsat i soffan, jag värmer upp mig med lite oboy och har dragit fram det tunga artelleriet mot snoret i mitt huvud; nässpray med menthol. Svider som satan men blåser helt klart rent i hela huvudet. Ikväll kommer Isas favoritpersoner i världen; min bror och hans sambo så det lär bli livat.

Kommentarer
Postat av: Pia

Ser ju tydligt att hon har anlag för agility ;)

2012-02-05 @ 10:48:27
URL: http://Pajad.wordpress.com
Postat av: Lina

Oh ja. Helst springer hon under agilityhindren! :P

2012-02-05 @ 11:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Start
Lina
Isa