Lammungar

Varför tar jag aldrig med mig kameran när jag borde? I morse åkte jag, Emil och Isa hem till Cia och kom nyss hem. Vi har flaskmatat lammungar, fikat, kramat på hundar, kramat på får och Isa har roat sig med ett par baggar. En bra dag, framförallt för Isa och Emil tror jag bestämt. Emil blir som en liten barnunge runt djur! ;)

Isa lyckades dock skada trampdynan lite och fick på lite salva som ska vara sketbra, så jag hoppas att det läker fort för just nu gör det lite granna ont på henne.

Röjde uppe hos Gun hela dagen i fredags medan Isa roade sig med att springa, springa, springa, springa, rulla sig i en gyttjepöl i en hästhage, springa, springa, rulla sig i hästbajs, springa, springa. Hon njuter rätt bra av att äntligen få vara lös igen, kan man väl konstatera.

Igår spårades det och eftersom att jag tvingade min stackars hund helt fel fick hon slita som ett djur för att hitta spåret igen, så hon var rätt trött direkt efter i värmen, pluffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Start
Lina
Isa