Extremsportande

Gun med det svarta fåren (the bad one Gudrun eller Godrun som vi säger ibland för gud som hon sprang, höhö.) i spetsen.

Vallade ett pass i morse. Det är ju snö som är lika med halt och jag gjorde världens baklängesvurpa, Linastyle.
Fåren som vid det tillfället redan var väldigt nära mig kom ännu närmare när Isa undrade vad fan jag gjorde på backen, blev lite upphetsad och ville trycka på fåren lite grann. När jag insåg att jag nog skulle få X antal klövar i buken lät jag nog ungefär så här "Men Isa för i helvetes jävlar LIGG NER - GUN (fåren) för fan NEJ STANNA.
Yää. Det var min morgon. Note to self; ha aaaaningens koll på vart jag sätter mina fötter i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha! Låter underbart! Sist när vi vallade halkade jag och ramlade in bland fåren. Jösses. Vet inte vem som var mest chockad - jag, Wille eller fåren?

2012-01-31 @ 01:11:01
URL: http://pajad.wordpress.com
Postat av: Lina

Haha! Det är som sagt inte helt lätt att hålla koll på både får, hund och sig själv! :P

2012-01-31 @ 10:14:44
Postat av: Renée

Haha, roligt att få testa på lite extremsport så här på en vanlig vardag ;) Tur att det gick bra till slut, hade väl varit värre att göra samma med en flock elefanter ;)

2012-02-01 @ 08:53:21
URL: http://aussienminna.blogspot.com/
Postat av: Lina

Haha verkligen! Elefanterna lämnar vi därhän, i alla fall ett tag! :P

2012-02-01 @ 09:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Start
Lina
Isa