torsdag.

Perfekt sätt att roa en valp på när man själv tröttnat. Knyt fast en leksak i en TV-spelande sambo!

Idag vankas långpromenad tillsammans med mamma och den där charmiga new foundlandshunden och efter det har jag inte riktigt bestämt mig för om det blir vallning, lydnad eller både och. Skulle verkligen behöva komma igång med pluggandet nu, allting går så långsamt och jag är vansinnigt understimulerad och behöver verkligen engagera mitt lilla huvud med någon slags studentlitteratur. Igår köpte jag en anteckningsbok då jag blev inspirerad och tänkte börja försöka skriva upp vad jag&Isa tränar på. Jag är så uttråkad att jag faktiskt kan tänka mig att pyssla med boken, typ klippa och klistra och sätta dit bilder och sådär. Jag trodde att jag skulle uppskatta några veckors plugg-ledighet, men jag behöver nog den där fannuärjagförsenmedinlämningarnaigen-ångesten för att känna att jag gör något vettigt överhuvudtaget. Under morgonen nu har jag plöjt igenom en bok och pillat lite med vittringsapporteringen samt gjort ett nytt försök med inklickning på Jonas. Mamma kommer snart och då får jag göra mig av med lite överskottsenergi the off road way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Start
Lina
Isa