Bobo.

Det händer saker med lilla Bobo. För det första är han verkligen inte liten längre, snarare stor som en katt. Dessutom har han fått päls! Vit, sträv, obehaglig päls över hela kroppen. Huvudet är mörkt och det finns bara en kal fläck kvar, den sitter mitt mellan öronen på Bobo. Bengt växer inte lika fort, och är fortfarande liten, söt och mjuk. Bobo är lite som en belgare; lätt för bett. Han prövar sig liksom fram med truten vilket jag tycker är lite obehagligt. Bobo bet mig t ex i gäddhänget häromdagen.


När Isa bits är det inte så obehagligt. Igår var vi och tränade tillsammans med Karin och Josefine och Isa fick bra störning. Hon bara äääälskar Karin och Josefine var inte alls så dum hon heller. Förutom att Isa la sig på sitt i grupp och har slutat hoppa över hindret så gick det bra! Hm. 
Jag funderar på att börja ge Isa flytande belöning; hon sätter i halsen hela tiden vid träning och det sabbar lite när hon måste hosta och grejja mitt i fotgåendet. Fanta, kanske? :P


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hon är så bedårande den lilla svartvita <3



Mjukost på tub kanske, det brukar vara prima för "harklare" :)

2010-09-09 @ 18:28:56
URL: http://kubaochheidi.bloggain.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Start
Lina
Isa