lördag



Shit, vad det har varit varmt idag. Jag har helst inte gått ut alls, dagen har spenderats hemma med korta träningspass för Isa med jämna mellanrum, henne går det väl egentligen ingen nöd på förutom att tungan blir lång, men jag själv orkar verkligen inte stå ute bara sådär en lång stund.

Därför roade vi oss med korta pass istället; lägganden, apportering, ingångar, början till rutan.
Sedan är det ju så att variation är kul; därför satte jag upp två pinnar och Isa har alltså fått Lektion 1 i slalom, hur kul som helst tyckte hon och sprang runt med sin långa tunga.

Ett bad har vi också hunnit med, det var inte alls så dumt tyckte jag personligen och låg i och guppade en bra stund. Isa är ju snäppet mesigare och simmar bara ut i nödfall, annars håller hon sig gärna precis vid kanten.

Nu tänkte jag göra Isa glad och träna lite mer, sedan väntar jobb inatt och imorgon hoppas jag att det är svalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Start
Lina
Isa