Dagens outfit

Idag bjuder jag på en bild på dagens outfit:



Behöver jag säga att Isa avskyr sitt täcke? Jag tror att det flödar samma slags känslor i henne angående täcket som det gjorde i mig när jag var brudtärna på min mosters bröllop och var tvungen att ha på mig en mintgrön långklänning i sofftyg med guldränder på. Jag snubblade dessutom i trappan och skadade mina knän. Den var till råga på allt alldeles för lång vilket gjorde att folk satte sina stolar och sig själva på min klänning så att jag inte kunde gå därifrån och jag var alldeles för blyg för att säga någonting. Liten anekdot sådär. Sa jag att Isa hatar sitt täcke?

I övrigt kretsar det mesta om och kring Gun just nu, för att damerna ska ha det så bra som möjligt.
Här kommer ett exempel på en mycket intelligent sms-konversation mellan mig och Linnéa, angående fårens uppfostran och vardagslydnad:

Jag: Gun är matade och vattnade gånger 2 och verkar må bra. Gun är väldigt framfusiga när det vankas havre. Gun ställde sig på mig.
Linnéa: Ok. Det är nog viktigt att vara konsekvent mot Gun.
Jag: Jag vet inte hur bara, Gun liksom bara manglar mig i sin iver. Ska man rycka Gun i ullen? Säga "bad bad Gun"?
Linnéa: Testa "No Gun, NO!"

Eh, ja. 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Guud vilket fint täcke!! :-)

Vi flyttar kursen på söndag till nästa lördag den 11 klockan 14.00 istället, så att du vet! Hoppas du kan komma då!

2010-12-03 @ 19:35:47
URL: http://www.busyborder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Start
Lina
Isa